Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Když vidím tu diskusi...Jsem asi mimoň. Ale nemohu si pomoci, Duka je pro mne špatný reprezentant církve, hrozný patolízal, nic pevného a zásadového jako z Tomáška či Vlka z něj necítím. Pokud by trochu hájil křesťanské hodnoty, Zeman by nemusel vyhrát. Zemana podporovala jen nejhorší spodina z naší vesnice a ..Duka. Co by na to třeba Jan Pavel II či kardinál Tomášek nebo současný papež? Domnívám se, že Zeman ani Klaus by nebyl pro ně přijatelný. Ale přijímám svou prohru.

0 0
možnosti

Ten práskačský dopis způsobil, že jsem si uvědomil, jak je kardinál Duka ve své funkci dobrý.

4 2
možnosti
Foto

100% souhlas od křesťana VR^

1 0
možnosti
Foto

Dopis je napsán slušnou a korektní formou, není žádným hanopisem. Kdo ho ale vůbec četl? Když byste ho četli, dočetli byste se, že kardinál na dlouhodobou snahu o konstruktivní dialog ze strany pisatelů nereagoval, označil je za levičáky, kteří zbytečně vybuchují. Píše se zde mimochodem o tom, že vedení skoro nekomunikuje s mladšími knězi, knězi na vesnicích, odkazuje se zde na církervní časopis, ve kterém se píše, že vlivem vedení vázne spolupráce s prostými kněžími, kteří musí řešit pastorační činnost, problémy se neřeší, autor textu v Christnet si stěžuje na arogantní postoje z vrchu, nefunkčností grémií, zametání věcí pod stůl, vadí mu i odmítavý postoj k papeži Františkovi. V každém případě kardinál tyto výtky musel slyšet, ale nějak je neřešil.

3 3
možnosti

Dobrý den, obsah dopisu znám a než jsem článek četl, seznámil jsem se s ním. Svým článkem jsem nezamítal diskusi a případnou kritiku vedení ŘKC, naopak. Ovšem dopis a zejména aktivity kolem jeho uveřejnění, vrhají celou věc do roviny politického aktivismu, nikoli vnitrocírkevní diskuse. To vidím jako nevhodné.

0 0
možnosti

K49a71r58e61l 60K54á76š

18. 2. 2018 7:27

100 "Pragováků" dopis do Moskvy. 100 "katolických laiků" dopis Františkovi do Vatykánu. Svůj k svému.

6 4
možnosti

Souhlasím. Právě v tom vnímám negativa celé akce. Nemusí se svým kardinálem souhlasit, ale psát do Vatikánu... :-(

1 0
možnosti

Duka si uvědomuje jednu věc. Pustí se sem islám, bude se šířit jak mor. První na řadu přijdou ukamenovat kněží,oak přijdou křesťané. Naivně si sluníčkari predstavuji, že budou dvě nabozenstvi vedle sebe.

8 2
možnosti

/Proč do toho vtahujete nějaké sluníčkáře? Byli to určité osoby a konkrétní lidé co poslali dopis papeži.

3 0
možnosti
Foto

H37a59n87a 52V62l51k87o41v67á

17. 2. 2018 15:20

Jako velmi vlažný katolík se připojuji k Vašemu postoji - pokud mají AKTIVISTÉ (nelze rozpoznat jestli jsou všichni katolíci) nějaký problém, ať ho řeší ponejprv s kardinálem a až posléze s papežem.

Začínám mít ze současného papeže pocit, že je tak nějak "multikulti aktivisticky moderní" a to se mi nezdá úplně rozumné. Pouze "moderní".

11 1
možnosti

To víte, "aktivisticko-moderní" papež nevadí, "antiaktivistický" Duka ano. To je u některých lidí naprosto v normě, není třeba jim to mít za zlé.;-D

4 0
možnosti

Superkarma R^

Za normální, slušné jednání já osobně považuji to, že když se mi nelíbí něco, co dělá ten dotyčný, tak ho na to NEJPRVE upozorním. Samotný dopis tedy měl být nejprve zveřejněn - a ne nejprve odeslán a až potom zveřejněn. Působí to dojmem práskačství - obzvlášť od lidí, kteří se ohánějí (katolickou) vírou.

Mimochodem, i já si myslím, že celá věc je spíše politickou záležitostí a pokračováním kampaně.

6 2
možnosti

úplně s Vámi souhlasím!

0 0
možnosti

Jak hluboko jsem klesla ...

0 0
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2419x
Jsem tátou 3 dětí (ročníky 1996, 2000 a 2008) a ředitelem Centra Sion, které mj. provozuje několik úspěšných nestátních škol. Žiji v Hradci Králové a jako typický Hradečák si nedovedu představit, že by to mohlo být jinak...

Seznam rubrik